6/01/2006

Срещи от третия вид или колко печелят таксиметровите шофьори

Да, знам, че от 10 дни не съм писала - чувствам се виновна, доволни ли сте:P
Обаче днес страшен и още по-странен ден. Върви ми на срещи. Първо срещнах супер случайно един стар близък познат. Второ една приятелка, която ме зарадва, че е станала докторантка и то в Германия - точно за това, за което се бореше. После една бивша съученичка - в автобуса, на път за Ст. град. Там естествено отивах при дипломния ми ръководител.
И накрая за капак на връщане към вкъщи ме кара таксиметров шофьор-системен администратор. Ами да, правилно сте разбрали - системен администратор. Той всъщност не си призна много направо, че е сисадмин. Първо се заприказвахме за мен и меи-то, естествено, и разказвайки, че е завършил електроника, някак си вмъкна, че до ден днешен се занимавал с компютри. И така до края и до моето възклицание: "Ама верно ли сте системен администратор". Страхотен тип. Усмихнат, мустакат и интелигентен. Знаех си аз, че не е типичният таксиджия като ме посрещна с думите: "Аз никого не съм връщал досега за адрес." Оказа се, че замествал съседа си таксиметров шофьор, който лесно бил решил проблема със семейния си бюджет, карайки такси. Дневните смени жената, нощните той. За нещастие си счупил ръката. И така близкият семеен приятел и забележете СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР предложил той да поеме нощните смени. Всъщност мотивът му точно не е ясен - ако има работа за хубава заплата през деня, как му остава сили и през нощта да кара. Явно не е само личната услуга, а нещо друго.
Обичал и вярвал в свободния софтуер. Водил курсове в меи-то за мрежова сигурност. Защо всички таксиджии не са като него? А и оправда едно мое подозрение - колко всъщност взимат бакшишите: Ми колкото един системен администратор, колко!
В крайна сметка парите не са най-важните, това мисля, че съм го казвала нейде си.
А казах ли, че ми е личното мото за близките от 2 до 5 години:)

1 comment:

Anonymous said...

мне кажется: отлично.. а82ч