5/21/2006

Недомлъвки

Понеже цяла седмица не съм писала си бях намислила доста неща.
За новата ми чанта. За все по-увеличаващите се на брой розови самобръсначки в банята (опасно явление или природен феномен?!). За бръчките. За най-щастливия ден (научно било доказано, моля ви се). За баловета (когато се оказва, че цяла България има коли за по 100 хил. евро)
Само че в момента ще пиша само за взаимното съжителство. Тука ми идва една преупотребявана метафора - все едно да се движиш по острието на бръснач. Заради такива моменти ми иде да си обера багажа от хубавата ми квартира и да се изпаря в небитието и никога, ама никога да не се обадя на тези хора. Има такива моменти, когато се дразня и си мълча и просто чакам да ми мине и такива, в които се дразня и решавам да не си замълча. Е, винаги съм съжалявала за това. Защото всичко ми се връща стократно и както и днес се разтрепервам и вдигам кръвно. На другия, естествено, му олеква - щом ми се е разтоварил по библейски си е измил ръцете и не мисли за последствията. Не трябва да пиша за това, когато съм бясна, защото знам какво ще се получи. Дали въобще ще го напиша е друг въпрос. Искам и аз някъде да се разтоваря, а не да редя празни приказки, докато чакам аналгина да подейства. За да има поука от тези недомлъвки, ще дам един съвет - пазете се от хора, които нямат културата да изслушват и да се вслушват.
Или направо живейте сами. С коте. (такова ангелче като Ишмаел, како, обаче трудно ще намерят, не мислиш ли?:))

9 comments:

Anonymous said...

ех казвах ти аз за тоя херувим небесен - най- после ти увря кратуната :Р

Anonymous said...

Само се надявам съквартирантите ти да не прочетат каквото пишеш или би написала. Всъщност, kой знае, може даже да помогне. Мислех да пиша още, но няма смисъл, ти си го знаеш всичкото. Мога само да ти пожелая подобни неща да ти се случват много по-рядко, защото без хич няма да мине. А да живееш сам/а (поне докато срещнеш някой, без когото не искаш да живееш) не е лоша идея, нито пък е нова, но като че ли става все по-голям лукс.

Мъник said...

Може като го видят написано най-накрая да разберат?
Ах мечтиии...

Anonymous said...

Hm, semejni razdori... nqma nachin, taka e kato se syberat razlichni hora na edno mqsto, winagi ima raznoglasiq. Sluchwa se i w naj-dobrite semejstwa :P. Da jiweesh sam e dobre, dokolkoto imash nujda ot malko lichno prostranstwo i bqgstwo ot ostanaliq swqt, no wse pak i jiwotyt sys sykwartiranti si ima predimstwa, ne znam moje az pyk da sym sluchila na interesni i dobri hora.
ta kakwa tochno kazwash e qbylkata na razdora...(e, trqbwashe da popitam, ljubopitstwoto e po-silno ot men :))

Мъник said...

А как да огранича развитието на розовите самобръсначки?:P

Anonymous said...

Wzemi edin marker..., wsyshtnost ti imash i boichki...rozowoto lesno moje da stane sinjo, zeleno, cherweno :)

Anonymous said...

Всем привет, Это хорошо когда так!

Anonymous said...

ООО, Поздравляю, какие слова..., отличная мысль

Anonymous said...

Всем привет, Рекомендую Вам побывать на сайте, с огромным количеством статей по интересующей Вас теме. Могу поискать ссылку.