7/15/2009

В предишния си живот съм била сурикат

Открих, че мога да пиша само, когато съм щастлива.
Няколкото задължителни думи за последните месеци:

преместване, второ преместване
живот на стара мома с много котки
всички около мен се изпожениха
излъгаха ме за работа
животът е прекрасен!
Цитатът е от Боби и всичко е пълната истина, без второто (донякъде), третото (донякъде) и петото (донякъде) изречение, заклевам се :)

Но причината наистина да се разпиша отново е Джо и нейният призив да се чуят онези 6 малко важни неща, които ме правят щастлива.

А те са:

1. Първата бира. Няма нищо по-готино от това. После всичко става много по-плавно и лесно за възприемане.

2. Всяка следваща бира. Приемам с еднаква радост и първата, и всяка следваща бира. Естествено, има някои недостатъци - след дадена бира нататък приемам с радост доста неща освен бирата :)

3. Обичам да ходя без сутиен. Ей така, не знам каква е причината - или дълго време съм живяла в Ст. град или просто морското в мен все още държи фронта. Във всеки случай съм развила резистентност към сутиени - аз ги мразя, те ми отвръщат с достойнство. Всеки втори сутиен в моя гардероб има 5-годишна история, а всеки първи - 8-годишна. Общо са два.

4. Напоследък преоткрих четенето по автобуси, трамваи и спирки и това ми доставя страшно удоволствие. Нали знаете как всички книжки от Света на Диста на Пратчет са едни мънички и са идеални за изваждане и четене навсякъде. Всяка от тях съм я чела поне по 10 пъти, което е едно от другите неща, които ме правят щастлива - препрочитането де, или по-скоро откриването, че имаш нещо, което пак ти се иска да прочетеш. Същото е като гледането на един филм много пъти, ама малко по-хубаво. Дори сега като си купих Малката чанта, отново намирам начин да мъкна със себе си книга, яке и чадър.

5.Гледам цели сериали наведнъж. Като сбъдната мечта от детството. Навремето като даваха "Спешно отделение" и "Бриско Каунти Младши" или от по-рано епизодите на Дисни, или още от по-рано "Островът на съкровищата", ама фантастичния, исках да ги гледам нонстоп по цял ден. Сега го мога и страшно се кефя. Със същото настървение гледам всяко шоу за танци и песни и се вълнувам и се вдъхновявам.

6. Освен това обичам: слънцето, морето и пясъка, лятото, пролетта, есента и зимата, обичам да си пия кафето сутрин на терасата с книга в ръка, докато се пека; обичам просто да се препичам; обичам да си вдигам краката на бюрото, докато гледам филм; обичам да чета на нощната лампа, докато заспивам; обичам да чета блогове; обичам да откривам нещо, което обичам да правя.

Обичам да измислям хубави заглавия :)

2 comments:

Anonymous said...

А ты симпатичная девушка, заглянь сюда здесь много парней тут есть

Anonymous said...

дешевые шлюхи алтуфьево секс знакомства в новороссийске ижевск секс знакомства новость интим знакомства + для женатых бесплатные секс знакомства в каменске уральском шлюхи ломоносовская интим телефоны михайловка омск секс знакомства омск online выбор тайские проститутки интим знакомства + в петрозаводске индивидуалки в уфе проститутки киев секс знакомства в кунгуре интим в ярославле интим карта спб
ебет шлюху
девушки индивидуалки г Ярославль
оделась как шлюха за деньги
проститутки город чита
шлюхи на пролетарке
проститутки в Бирюлево
проститутки индивидуалки днепропетровска


заказать проститутку нижний тагил форум телефоны проститутки рязани интим фота Сексзнакомства Бердск сальск проститутки секс знакомства замужние женщины поселок ванино секс знакомства белгород шлюхи индивидуалки Куннилингус проститутки москва и подмосковье сайт секс знакомств по мурманской области секс красноярск трансексуалы и их клубы москвы форум интим знакомств my blog секс знакомства красноярске yabb pages стихи проституткам блядям секс знакомства + в березниках сайт секс знакомств с трансами без смс проститутки луганска фото цена интим масаж в краснодаре проститутки глазов

[url=http://perorusi.ru/blog/2011/06/%d1%85%d0%bc%d0%b5%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d0%b9-%d0%b3%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4/?replytocom=1957 ]проститутки перми [/url]
[url=http://rdx-dnipro.hiblogger.net/188056/add_comment.html?parent_id=903264 ]кришнаиты и групповой секс [/url]
[url=http://www.bg-mamma.com/index.php?action=post;topic=360675.0;num_replies=444 ]г серпухов проститутки [/url]