9/05/2007

Нина да си обуе чорапи

Искам да живея в страна, където минималните температури да са 18 градуса, а максималните 36. Това време на годината ме кара да си спомням мрачните дни от края на летата като малка, когато с наближаването на училището настроението ми падаше по-бързо от барометъра. Мама всеки ден ни оставяше бележки със списък какво да правим през деня за къщата. През цялото лято беше едно и също - "оправете си леглата, изхвърлете цукалата и ви чакам за обяд в станцията", но на края на лятото добавяше послепис: "Нина да си обуе чорапи, че навън е хладно."
Е, Нина днес не си обу чорапи, мамо, дано не ми се караш :)
Иначе кипи трескава подготовка за сватбите този месец. Малко цифри: 3 сватби (едната е днес), 2 рокли, 1 развален цип, 0 (нула) обувки, 1/2 организирано моминско парти с 1 танц на стриптизьор. Тази нула дали ви притеснява точно толкова колкото и мен? Втората сватба е в събота и за нея задължително ми трябват обувки, желателно е да са под 100 лева, защото само толкова скъпи обувки си харесвам :( Колкото за моминското парти и стриптизьора - обещавам всичко да си кажа като мине.
Толкова. Подготвям се за сватбения маратон от 3 месеца и единственото, за което мога да мисля в момента е това.

1 comment:

Anonymous said...

Нина да си събуе чорапите. Време е да напишеш нещо. Остави всичките си фенове. Изчезна! Чорапи, чорапи ама хайде де. Колко време да се обува един чорап, пък били те и два.