12/16/2006

Get the party started

Не само заради рождения ми ден исках да направя равносметка за изминалата година, но на границата да се превърне в горчиво тъжна история с привкус на самосъжаление се спрях. И то не само защото слагайки нещата на кантара откривам, че хубавото е повече от лошото, че щастието е повече от мъката, че приятелството надделява над предателството. И не само защото, въпреки че в момента съм сама, се намери кой да ми го честити в минутата на настъпването му и след по-малко от дванайсет часа партито ще бъде в разгара си. А и защото равносметките са за хората, които престават да живеят, а пък аз - ехее - аз тепърва започвам.
Макар все пак да ми е криво, че остарявам още една година и някак все по-трудни стават тези рождени дни, ми се иска да изкарам страхотен ден и нощ.
Всички сте поканени на партито!

1 comment:

Anonymous said...

Признавам, че не съм се отбивал тук напоследък, но пък ще се опитам да компенсирам :-) Не си с година остаряла, а още мъничко си помъдряла :-) Вече се чудя накъде ;-P