1/31/2007

Честита нова година...

...на всички - с един месец закъснение, но все пак :) Аз се самоупрекнах затова, че въобще не пиша, въпреки че искам и имам идеи. Тъй че реших да си направя новогодишните блогови обещания сега, преди да е изтекъл и януари:
- обещавам да слушам и да пиша,
- обещавам да не почвам всеки пост с извинение затова, че не съм писала отдавна,
- обещавам да заспивам с мисъл за блога и да се събуждам с нова идея,
- обещавам да не пиша стихове.
Докато първите две са лесно изпълними, с поледните няма как да не се измъча:) Особено когато в пристъп на пиянски ентусиазъм и самосъжаление, не ми дойде някоя строфа изненадващо изодзадзе и не ме принуди да я напиша със заплаха за съня ми. Вие нали знаете, че се шегувам? Че съм лош поет, лош съм, надявам се обаче да не съм лош разказвач.
Трудно ще наваксам с новите неща около мен в този пост, затова оставяйки го сравнително подреден и смислен искам да ви пожелая и аз нещо за новата година:

Пазете се от настинка и не преяждайте :)


ПП. Това е днешният ми хороскоп, но смятам, че ако има също толкова универсално пожелание като "живи и здрави", то това е точно то.

No comments: